dijous, 11 de juliol del 2013

Quin tipus de persona sóc?

Per demanar una subvenció per a una traducció he d’omplir un formulari. Entre altres coses estranyes, el formulari em demana quin tipus de persona física sóc. Si sóc a) una agrupació de persones sense personalitat o b) una altra persona física.
Sí que tinc molts egos, però no sé si, legalment, em puc considerar una «agrupació». I això de «sense personalitat», no sé si són de la màniga ampla i inclouen «poca personalitat» o ha de ser nul·la, inexistent, la personalitat. Una agrupació ben insulsa, trobo.
Dec ser «l’altra».
Però una altra en relació a quina? I «física»? Per estudis sóc més filòloga que física. Per naturalesa, totes les persones en som, de físiques. ¿Però i les meves dimensions emocionals, mentals, espirituals? Perquè em donin una subvenció m’he de deixar reduir a un tros de matèria?

Trobo a faltar l’opció «no sabe no contesta».

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada